קול קורא - מנהל.ת משרד!

לאגודה למען הלהט״ב דרוש/ה מנהל/ת משרד

הגדרות תפקיד:

  • שרותי משרד הכולל FRONT DESK, מענה לטלפונים, דואר, תאומי פגישות ויומנים, אירועים ופעילויות רווחה.

  • מענה לפונים ופונות לשירותי האגודה בדגש על שירות הטיפול והייעוץ.

  • סיוע באירועים ופרויקטים של הארגון , למשל: רישום, תיאום מרצים, תיאום מקום וקייטרינג, הכנת ציוד משרדי וערכות לימוד להשתלמויות

  • ניהול תיקי עובדי ומתנדבי הארגון : מעקב נוכחות, ביטוחים וכו'

  • אחריות על מעכב והזמנת רכש מלאי מתכלים וציוד היקפי למשרד – ציוד משרדי, קפה, כיבוד וכד'

  • ניהול ומעקב תשלומים, קופות קטנות, קבלת חשבוניות שוטפות, קליטה ורישום. ריכוז חומר להנהלת חשבונות חיצונית, ביצוע תשלומי ספקים והעברות בנקאיות.

  • משימות נוספות על פי צורך.

דרישות וכישורים:

  • סדר וארגון

  • ידע ומיומנות דיגיטלית- עבודה עם תוכנות כגון CRM, Drive, google office וכו'.

  • יכולת ארגונית טובה וראש גדול

  • כישורים בין אישיים

  • יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים במקביל

  • עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד

  • שליטה טובה מאוד באופיס - חובה

  • הזדהות וזיקה למאבק למען שוויון זכויות לקהילה הגאה

  • ניסיון בעבודת בצוות

  • ידע וניסיון קודם בניהול משרד/מזכירות רפואית/הנהלת חשבונות- יתרון


היקף משרה: 50% - 22 שעות שבועיות, 4/5 ימי עבודה

שעות עבודה: 09:30 עד 14:30 (נדרשת/ קיימת גמישות )

מקום העסקה: האגודה למען הלהט"ב, רחוב סעדיה גאון, 26 ת"א

** תחילת עבודה מיידית

יש לשלוח קורות חיים, שם וטלפון של שני ממליצים/ות לכתובת המייל: aguda@lgbt.org.il עד 10/05/2020


צור קשר

אימייל

שעות פעילות

ימים א'-ה' בשעות: 09:30 - 18:00

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Twitter Icon
  • White YouTube Icon

קישורים מומלצים