top of page

קול קורא - מנהלת קו הקשב ״יש עם מי לדבר״

האגודה מפעילה מערך שירותים למתן סיוע ותמיכה לחברי וחברות הקהילה הגאה, קו הקשב הינו המחלקה הגדולה ביותר בארגון מבחינת היקף העשיה וכמות המתנדבים.ות בה. מדובר בתפקיד משמעותי האחראי על מתן מענה קשב ראשוני לחברי וחברות הקהילה הגאה וסיוע בעת הצורך בהתמודדות עם מצבי חיים שונים. זה תפקיד בעל יכולת מהותית להשפיע על רווחתם הנפשית של חברי הקהילה הגאה.


הגדרות התפקיד -

  1. ניהול וליווי של מתנדבי ומתנדבות הקו -

  2. בניית תוכנית הכשרה שוטפת

  3. הובלת קורס הכשרה מקיף

  4. מתן משוב ומתן תמיכה וסיוע למתנדביםות

  5. אחריות על כלל הפניות לקו

  6. וידוא קבלת מענה איכותי ומקצועי

  7. זמינות לטיפול במקרי חירום במהלך משמרות הקו

  8. מתן סיוע ותמיכה, לצד מיצוי זכויות, לפוני ופונות הקו בעת הצורך

  9. ניהול וכתיבת דו״חות והצגת נתוני הקו

  10. דו״חות למשרד הרווחה

  11. יצוג הקו ומגמות הפניה לגורמים ציבוריים (כגון וועדות כנסת)

  12. יצירת חיבורים ושיתופי פעולה פנים ארגוניים ועם ארגוני קהילה נוספים

  13. עדכון שוטף למענים חדשים שנפתחים

  14. פרסום שירותי הקו באירועי קהילה, לאנשי מקצוע ושירותים אחרים

  15. פרסום ושיווק הקו בשותפות עם מערך הדיגיטל והדוברות של האגודה

  16. ניהול מערכות הקו הטכנולוגיות

  17. פיתוח והרחבת פלטפורמות המענה של הקו בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות.

  18. יצירת שותפויות חדשות לרבות פרויקטים נוספים שעל המנהל.ת יהיה לתפעל לפי הצורך והזמינות





היקף משרה- 50%

מקום העסקה- היברידי, משרדי האגודה למען הלהט"ב, ממוקמים במרכז ת״א

תאריך תחילת עבודה- מיידי

כפיפות למנהלת מערך טיפול וייעוץ



דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית, חינוך, חינוך בלתי פורמלי או מדעי ההתנהגות - חובה.

  • ניסיון של שנה לפחות עם קהילת הלהט״ב - חובה.

  • היכרות עם ארגוני הקהילה הגאה- יתרון

  • יכולת ליווי מקרים - רגישות, סבלנות, סובלנות והכלה

  • יחסי אנוש מעולים

  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת

  • עבודה עם אקסל- יתרון

  • ניסיון בהדרכה וניהול מתנדביםות - יתרון

  • נדרשת גמישות מסוימת בשעות העבודה

יש לשלוח קורות חיים עם הכותרת ״קורות חיים- מנהל.ת קו הקשב״ בצירוף מכתב (עד עמוד) למדוע את.ה מעוניינן.ת בתפקיד. כתובת המייל: aguda@lgbt.org.il


bottom of page