האגודה למען הלהט"ב היא הארגון המרכזי הפועל לקידום שוויון וזכויות חברי וחברות קהילת הלהט"ב בישראל. אנו מחפשים עוזרת מנכ"ל ומנהלת משרד לתפקיד מגוון, המשלב ניהול שוטף של לשכת המנכ"ל ותפעול המשרד. התפקיד דורש יכולת ארגונית גבוהה, ריבוי משימות ויחסי אנוש מצוינים.
תיאור התפקיד:
ניהול יומן המנכ"לית: תיאום פגישות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, כולל זימון חדרים לפגישות.
החתמה על הצעות מחיר,מסמכים, תיוק חשבוניות ומסמכים עסקיים.
רכש ציוד משרדי: אחריות לרכש ציוד משרדי לעובדי הארגון.
הכנת כיבוד לישיבות: טיפול בכיבוד לאירועים פנימיים כמו ישיבות צוות ואסיפות כלליות.
כתיבה וסיכום ישיבות מטה.
ניהול תשלומים והנפקת צ'קים: החתמת הצ'קים הנדרשים על ידי המנכ"לית וגורמים רלוונטיים נוספים.
ניהול תיבת הדואר האלקטרוני של האגודה, ואחריות על קבלה ושליחת דואר מרשות הדואר
תיאום אסיפה כללית פעם בשנה.
תיאום ושליחת חומרים לישיבות ועד מנהל חודשיות
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד דומה של עוזרת אישית או ניהול משרד.
יכולת ניהול יומנים ותיאום מורכב.
שליטה מלאה ביישומי מחשב ותוכנות אופיס.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
סדר וארגון, עמידה בלחצים ובמשימות מרובות.
היקף משרה: 50%, ארבעה ימים בשבוע, חמש שעות ביום בשעות הבוקר/צהריים, עבודה ממשרדי האגודה בתל אביב.כפיפות: למנכ"לית האגודה.
Comments